024 811 98 24

Loonadministratie

Naast de boekhouding, bieden wij voor u ook de loonadministratie aan. Het verzorgen van de loonadministratie wordt door ondernemers vaak gezien als ongewenste, tijdrovende administratieve rompslomp. Het uitbesteden aan ons is een perfecte manier om tijd te winnen die u aan andere zaken kunt besteden. Tevens weet u bij ons zeker dat alles goed geregeld is.

Als u uw loonadministratie aan ons uitbesteedt bent u verzekerd van:

Naast de loonadministratie bieden wij  gratis het ‘mijn loondossier’ aan. Hierop kan zowel u, alsmede uw personeel inloggen en vervolgens digitale documenten bekijken, opslaan en uitprinten zoals loonstroken, arbeidscontracten en journaalposten.

Wij verzorgen de loonadministratie voor een all-in bedrag van €15,- per werknemer per maand.

Voor meer informatie over het ‘mijn loondossier’ klikt u hier (pdf mijn-loondossier)

Geïnteresseerd? Vraag dan een gratis offerte aan.

Inloggen mijn loondossier

Vraag een gratis offerte aan Stel een vraag Bel mij terug